کد خبر: ۲۳۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶

استقلال دی ماه سال ۹۰ در جدول رده‌بندی لیگ سیزدهم صدرنشین بود و مدعی شماره یک قهرمانی جام حذفی هم محسوب می‌شد ولی جدایی فرهاد مجیدی همه هواداران را نگران کرده بود و اتفاقا اضطراب آن‌ها هم بی‌دلیل نبود چون در نهایت لیگ سیزدهم در حالی به پایان رسید که آبی‌ها نتوانستند قهرمان شوند.

در همین راستا علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای که نوزدهم دی سال ۹۰ منتشر شد، پیرامون جدایی فرهاد مجیدی به خبرورزشی گفت: فرهاد از دست ۲ معاون باشگاه دلخور بود ولی با من مشکلی نداشت. با پرویز مظلومی هم مشکلی نداشت. او از دست علی نظری‌جویباری و علی امیری دلخور بود. البته انصافا هر دو نفر برای استقلال از جان مایه می‌گذارند و زحمت می‌کشند. من چند روز قبل گفتم و الان هم تکرار می‌کنم اگر واقعا کسی فکر می‌کند مشکل من هستم حاضرم به خاطر هواداران استقلال استعفا بدهم تا فرهاد مجیدی دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگردد. در مورد مسائل مالی هم بگویم مجیدی آدم مادی نبود شاید باورتان نشود اما قراردادش با استقلال ۴۰۰میلیون تومان بود!

این مصاحبه در زمانی انجام شد که مدعیان نشستن روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در حال آماده‌شدن جهت شرکت در انتخابات بودند و علی فتح‌الله‌زاده هم چنین قصدی را داشت اما در گفت‌وگو با خبرورزشی صراحتا عنوان کرد اگر علی کفاشیان کاندیدا شود، او به احترام این شخص در انتخابات شرکت نمی‌کند و دقیقا همین اتفاق هم رخ داد.

نکته جالب دیگر این‌که فتح‌الله‌زاده تاکید کرد یکی از اهدافش استفاده از سرمربی خارجی سرشناس روی نیمکت استقلال است و دلش می‌خواهد کارلوس کیروش را سرمربی این تیم کند!

خبرورزشی‌گردی| حاضرم از استقلال استعفا بدهم تا فرهاد مجیدی برگردد/ فرهاد از دست این دو نفر دلخور است/ دلم می‌خواهد کارلوس کیروش را سرمربی استقلال کنم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار